Budowa komputera (25)

Lekcja 1.

Informatyczne systemy komputerowe

Informatyczne systemy komputerowe

definicje (8)

Lekcja 2.

Architektura komputera

Architektura komputera

definicje (12)

Lekcja 3.

Płyty główne

Płyty główne w standardzie ATX, WTX, BTX, ITX

definicje (5)

Lekcja 4.

Magistrale i gniazda rozszerzeń

definicje (5)

Lekcja 5.

Układy chipset

definicje (9)

Lekcja 6.

Procesory i gniazda

Procesory Intel Procesory AMD

definicje (12)

Lekcja 7.

Pamięci wewnętrzne (RAM, ROM)

definicje (10), zadania (5)

Lekcja 8.

Pamięci ROM

Pamięć ROM BIOS UEFI

definicje (4)

Lekcja 9.

Pamięci masowe

definicje (25)

Lekcja 10.

Karty graficzne

definicje (13)

Lekcja 12.

Interfejsy urządzeń peryferyjnych

Lekcja 14.

Monitory

Monitory CRT Monitory LCD Monitory PDP PDP – plasma display panel. Zasada działania ekranu plazmowego polega na doprowadzeniu mieszaniny gazów (głównie ksenon i neon) zamkniętych w małych kom...
Lekcja 20.

Algebra Boole'a

Definicje algebry Boole'a Funkcja logiczna – matematyczny model opisu układu kombinacyjnego. Jest wyrażeniem składającym się ze zmiennych dwójkowych (0 i 1) oraz operacji logicznych: negacja, sum...

zadania (14)

Lekcja 21.

Kodery, dekodery i transkodery

zadania (10)

Lekcja 101. sprawdzian

Systemy liczbowe (ZESTAW I)

Lekcja 102. sprawdzian

Systemy liczbowe (ZESTAW II)

Lekcja 103. sprawdzian

Systemy liczbowe (ZESTAW III)

Lekcja 104. sprawdzian

Systemy liczbowe (ZESTAW IV)

Lekcja 123. kartkówka

Bramki, algebra Boole'a (ZESTAW III)

Lekcja 131. sprawdzian

Bramki, algebra Boole'a, układy cyfrowe (ZESTAW I)

Lekcja 132. sprawdzian

Bramki, algebra Boole'a, układy cyfrowe (ZESTAW II)

Lekcja 133. sprawdzian

Bramki, algebra Boole'a, układy cyfrowe (ZESTAW III)

Lekcja 134. sprawdzian

Bramki, algebra Boole'a, układy cyfrowe (ZESTAW IV)

Lekcja 135.

Bramki, algebra Boole'a, układy cyfrowe (ZESTAW V)

zadania (10)


© 2024 Młody Informatyk v. 0.1.7717